Help-desk support system for process and hardware supervision

Kamil Pasterkowski

Abstract

The aim of the study is to present the scope of duties of a particular technical assistance team, as well as the system designed to improve their work. The HD System consists of three components: database, client application and service application. The aim of those compatible components is to integrate the tools applied by the HD team. The thesis consists of assumptions, design and implementation of the HD System.
Diploma typeEngineer's / Bachelor of Science
Diploma typeEngineer's thesis
Author Kamil Pasterkowski (FEIT)
Kamil Pasterkowski,,
- Faculty of Electronics and Information Technology
Title in PolishSystem nadzoru urządzeń i procesów wspierający Help-desk
Supervisor Michał Rudowski (FEIT / IN)
Michał Rudowski,,
- The Institute of Computer Science

Certifying unitFaculty of Electronics and Information Technology (FEIT)
Affiliation unitThe Institute of Computer Science (FEIT / IN)
Study subject / specializationInformatyka (Computer Science)
Languagepl polski
StatusFinished
Defense Date26-04-2016
Issue date (year)2016
Reviewers Rajmund Kożuszek (FEIT / IN)
Rajmund Kożuszek,,
- The Institute of Computer Science
, Michał Rudowski (FEIT / IN)
Michał Rudowski,,
- The Institute of Computer Science
Keywords in PolishHelp-Desk, aplikacja klienta, aplikacja usługi, integracja
Keywords in EnglishHelp-Desk, client application, service application, integration
Abstract in PolishCelem niniejszej pracy jest zaprezentowanie zakresu obowiązków wybranego zespołu pomocy technicznej oraz systemu, który ma tę pracę usprawnić. HD System jest programem składającym się z trzech komponentów: bazy danych, aplikacji klienckiej i aplikacji usługowej. Te kompatybilne komponenty integrują narzędzia używane przez zespół HD. Praca zawiera założenia, projekt i implementację HD System.
File
Pasterowski Kamil - Praca Dyplomowa.pdf 1.02 MB
Local fieldsIdentyfikator pracy APD: 11559

Get link to the record

Back