Multi-Game Playing – a Challenge for Computational Intelligence

Jacek Mańdziuk , Yew Ong , Karol Walędzik

Abstract

Praca dotyczy zagadnienia “Multi-game playing” czyli budowania autonomicznych agentów (programów) posiadających zdolność gry w dowolną grę (z określonej klasy gier) jedynie w oparciu o przekazane w formie pliku wejściowego zasady oraz cel gry (bez udziału i pomocy operatora zewnętrznego). Umiejętność “multi-game playing” weryfikowana jest między innymi w zagadnieniu General Game Playing stanowiącym obecnie jedno z kluczowych wyzwań w dziedzinie gier.
Author Jacek Mańdziuk (FMIS / DACSCM)
Jacek Mańdziuk,,
- Department of Applied Computer Science and Computation Methods
, Yew Ong
Yew Ong,,
-
, Karol Walędzik (FMIS / DACSCM)
Karol Walędzik,,
- Department of Applied Computer Science and Computation Methods
Pages17-24
Publication size in sheets0.5
Book Proceedings of the IEEE Symposium on Computational Intelligence for Human-Like Intelligence, 2013, IEEE, ISBN 978-1-4673-5923-8, 117 p.
DOIDOI:10.1109/CIHLI.2013.6613260
URL http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6613260
Languageen angielski
Score (nominal)0
Publication indicators WoS Citations = 0; Scopus Citations = 1; GS Citations = 1.0
Citation count*1 (2015-05-22)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?