Sposoby budowania wizerunku firmy w serwisie WWW

Izabela Maleńczyk

Abstract

The aim of the report is to present the mechanisms of brand building inside the WWW service and the tools used for this purpose. A valuable complement to issues relating to the activities described are examples devoted to functioning ways of using tools that shape the image of companies in the network.
Author Izabela Maleńczyk ( / / IOPS)
Izabela Maleńczyk,,
- The Institute of Organization of Production Systems
Book Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu, 2011, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISBN ISBN 978-83-7246-669-3
Keywords in Polishmarka, serwis www/strona www, wizerunek firmy, Internet, sieć
Keywords in Englishbrand, web service/web site, company image, Internet, network
Abstract in PolishCelem poniższego artykułu jest przedstawienie mechanizmów budowania świadomości marki wewnątrz serwisu WWW oraz narzędzi w tym celu wykorzystywanych. Cennym uzupełnieniem problematyki odnoszącej się opisywanych działań są przykłady poświęcone funkcjonującym sposobom wykorzystywania narzędzi kształtujących wizerunek firm w sieci.
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?