Wykorzystanie marketingu w wyszukiwarkach internetowych w działaności przedsiębiorstw na polskim rynku

Kamil Sitarski , Artur Gąsiorkiewicz

Abstract

n/a
Author Kamil Sitarski (FoM / BITD)
Kamil Sitarski,,
- Business Information Technology Department
, Artur Gąsiorkiewicz (FoM / BITD)
Artur Gąsiorkiewicz,,
- Business Information Technology Department
Pages74-86
Publication size in sheets0.6
Book Grzeszczyk Tadeusz A. (eds.): Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, 2016, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, ISBN 978-83-7814-542-4, 98 p.
Languagepl polski
Score (nominal)0
ScoreMinisterial score = 0.0, 25-09-2019, MonographChapterAuthor - za mała objętość monografii w arkuszach wydawniczych: 4.9
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?