Zarządzanie procesowe a perspektywa budowania doświadczeń klienta

Agnieszka Bitkowska

Abstract

n/a
Author Agnieszka Bitkowska (FoM / CMP)
Agnieszka Bitkowska,,
- Chair of Management Processes
Pages13-21
Publication size in sheets0.5
Book Kiełtyka Leszek, Smoląg Klaudia (eds.): Współczesne wyzwania przedsiębiorstw - przegląd wybranych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, 2018, Politechnika Częstochowska, ISBN 978-83-65951-34-2, 184 p.
Keywords in Polishzarządzanie procesowe, doświadczenia klienta, zarządzanie doświadczeniami klienta
Keywords in EnglishBusiness Process Management, consumer experience, Customer Experience Management
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 11-03-2019, BookMonographyChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back