Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań

Kamil Sitarski , Marcin Ścibisz , Sylwester Pięta

Abstract

n/a
Author Kamil Sitarski ZIG
Kamil Sitarski,,
- Business Information Technology Department
, Marcin Ścibisz ZIG
Marcin Ścibisz,,
- Business Information Technology Department
, Sylwester Pięta ZIG
Sylwester Pięta,,
- Business Information Technology Department
Corporate authorFaculty of Management (WZ PW) [Politechnika Warszawska (PW)]
Journal seriesStudia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611
Issue year2016
No281
Pages168-179
Publication size in sheets0.55
Languagepl polski
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 28-11-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 28-11-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back