Znaczenie systemu P+R na liniach kolejowych w aglomeracji warszawskiej

Andrzej Brzeziński , Tomasz Jacek Dybicz , Karolina Magdalena Jesionkiewicz-Niedzińska

Abstract

n/a
Author Andrzej Brzeziński (FCE / IRB)
Andrzej Brzeziński,,
- The Institute of Roads and Bridges
, Tomasz Jacek Dybicz (FCE / IRB)
Tomasz Jacek Dybicz,,
- The Institute of Roads and Bridges
, Karolina Magdalena Jesionkiewicz-Niedzińska (FCE / IRB)
Karolina Magdalena Jesionkiewicz-Niedzińska,,
- The Institute of Roads and Bridges
Journal seriesZeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne, [Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie], ISSN 1231-9171, [1231-9155]
Issue year2013
No1
Pages37-49
Publication size in sheets0.6
ConferenceVII Konferencja Naukowo-Techniczna" Polityka parkingowa w miastach", 16-10-2013 - 18-10-2013, Zakopane, Polska
Keywords in Polishparkingi P+R, system "parkuj i jedź" w Warszawie, system "parkuj i jedź" w aglomeracji warszawskiej, badania wykorzystania parkingów, podział zadań przewozowych
Keywords in Englishcar park P+R, "Park and Ride" system in Warszawa, car park usage study, modal split
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 4.0, 05-09-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 5.0, 05-09-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?