Innowacyjna metoda specyfikacji i weryfikacji funkcji zależnościowych w systemach sterowania ruchem kolejowym

Piotr Kawalec , Koliński Dariusz

Abstract

W artykule omówiono zasadnicze ograniczenia wynikające z cech technologii mikroprocesorowej zastosowanej w urządzeniach srk. Następnie przedstawiono nową metodę formalnego opisu funkcji zależnościowych, z wykorzystaniem teorii grafów, analizy systemowej, rachunku macierzowego oraz teorii automatów. Uwzględniając uniwersalność obiektów, zdekomponowano je na rozłączne części, tak, aby każda z nich realizowała jedną z funkcji zależnościowych realizowanych przez obiekt. Przedstawione działania zilustrowano przykładami
Author Piotr Kawalec (FT / DTC)
Piotr Kawalec,,
- Department of Traffic Control
, Koliński Dariusz
Koliński Dariusz,,
-
Journal seriesTTS Technika Transportu Szynowego, ISSN 1232-3829
Issue year2013
No10
Pages1575-1586
Publication size in sheets0.55
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 4.0, 05-09-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 5.0, 05-09-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?