Modeling Behavioral Biases Using Fuzzy and Balanced Fuzzy Connectives

Agnieszka Jastrzębska , Wojciech Lesiński

Abstract

W pracy przedstawiono technikę modelowania zachowań konsumenta obarczonych błędami poznawczymi. Przedstawiono jak unipolarne i bipolarne przesłanki za lub/i przeciw danej decyzji powinny być agregowane, aby zilustrować wybór konsumenta z uwzględnieniem awersji do ryzyka oraz z uwzględnieniem błędów ocen mocy wpływu przesłanek (zgodnie z teorią perspektywy).
Author Agnieszka Jastrzębska (FMIS / DACSCM)
Agnieszka Jastrzębska,,
- Department of Applied Computer Science and Computation Methods
, Wojciech Lesiński
Wojciech Lesiński,,
-
Pages257-266
Publication size in sheets0.5
Book Skolimowski Andrzej M. J. (eds.): Proceedings of KICSS'2013, 2013, Kraków, Progress & Business Publishers, ISBN 978-83-912831-8-9, 671 p.
URL http://www.kicss2013.ipbf.eu/files/Proceedings-of-KICSS-2013.pdf
Languageen angielski
Score (nominal)15
ScoreMinisterial score = 10.0, 04-09-2019, BookChapterMatConfByConferenceseries
Ministerial score (2013-2016) = 15.0, 04-09-2019, BookChapterMatConfByConferenceseries
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?