Modeling Decision Making with Respect to Consumer′s Psychographical Portrait

Agnieszka Jastrzębska

Abstract

W pracy przedstawiono technikę modelowania decyzji konsumentów podzielonych na grupy zgodnie z ich profilem psychograficznym. Zastosowano normy trójkątne i normy zbalansowane.
Author Agnieszka Jastrzębska (FMIS / DACSCM)
Agnieszka Jastrzębska,,
- Department of Applied Computer Science and Computation Methods
Pages1-12
Publication size in sheets0.55
Book Hryniewicz Olgierd, Mielniczuk Jan, Penczek Wojciech (eds.): Information Technologies: research and their interdisciplinary applications, conference proceedings, 2013, Warszsawa, IPI PAN, ISBN 978-83-63159-04-7, 164 p.
URL http://phd.ipipan.waw.pl/pliki/mat_konferencyjne/ITRIA_2012.pdf
Languageen angielski
Score (nominal)0
ScoreMinisterial score = 0.0, 04-09-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?