SUMA WSZYSTKICH STRACHÓW, ZBAWIENIE CZY PRZEKLEŃSTWO. WYKORZYSTANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W BRANŻY HANDLU DETALICZNEGO I PRODUCENTÓW DÓBR

Jarosław Sokolnicki , Katarzyna Rostek

Abstract

Współczesny konsument jest coraz bardziej wymagający i ma ku temu powody, oczekuje czegoś więcej i to zarówno od produktu, jak i od sprzedawcy. Na rynku pojawiają się podmioty, które oferują nową jakość. Z kolei zakłócenia dla branży handlu detalicznego i konsumentów dóbr stanowią ogromne zagrożenia dla dotychczasowych graczy. Czy sztuczna inteligencja jest złotym graalem dla branży handlu detalicznego i producentów dóbr; czy pozwoli pozyskać serca i umysły przyszłych konsumentów, umożliwiając lepsze zrozumienie indywidualnych nawyków i zachowań klientów? Na takie pytania odpowiemy w dalszej części artykułu.
Author Jarosław Sokolnicki
Jarosław Sokolnicki,,
-
, Katarzyna Rostek (FoM / CMS)
Katarzyna Rostek,,
- Chair of Management Systems
Journal seriesPrzegląd Organizacji, ISSN 0137-7221, (B 13 pkt)
Issue year2019
No1
Pages61-65
Publication size in sheets0.5
Languagepl polski
Score (nominal)13
ScoreMinisterial score = 13.0, 28-03-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 13.0, 28-03-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back